D.U.K.
Paskambinkite mums +370 673 60060
0 prekė(s) - 0.00€

D.U.K.

APSIPIRKIMAS

Ar galima anuliuoti arba koreguoti jau patvirtintą užsakymą?

Patvirtinti užsakymai yra paruošiami išsiuntimui iš karto ir perduodami siuntimui, todėl apmokėtų užsakymų anuliavimas arba koregavimas nėra galimas. Neapmokėti užsakymai pasirinkus pristatymą per kurjerį, bus šalinami iš sistemos automatiškai po 24 h, jeigu pirkėjas nesikreipia į klientų aptarnavimo skyrių.

MOKĖJIMO BŪDAI

Kaip galima atsiskaityti už prekes?

Užsakymą reikia apmokėti iš karto per Paysera mokėjimo sistemą.

PRISTATYMAS

Kada gausiu apmokėtą užsakymą?

Apmokėti užsakymai yra surenkami per 1 d.d. ir perduodami kurjeriui, kurjeris pristato prekes per 1-3 d.d. nuo siuntos gavimo. Taigi apmokėti užsakymai klientui yra pristatomi per 2-3 d.d. nuo užsakymo patvirtinimo.

Kokia pristatymo kaina?

Prekių pristatymas registruotu paštu 2,90 eur. Prekių pristatymas per kurjerį - 5 eur. Užsakymai, kurių minimali prekių suma yra 35 eur pristatomi nemokamai.

Ar prekės pristatomos tik Lietuvoje?

Taip, prekės pristatomos tik Lietuvoje. Dėmesio, prekės į Kuršių Neriją nėra siunčiamos.

Kiek laiko užsakymai yra saugomi parduotuvėje, pasirinkus prekių atsiėmimą iš parduotuvės?

Apmokėti užsakymai yra saugomi 5 d.d. ir praėjus šiam terminui, užsakymas anuliuojamas. Pirkėjai negalintys atsiimti užsakymo per duotą terminą, dėl termino pratęsimo turi kreiptis į Nanopower klientų aptarnavimo skyrių el. paštu info@nanopower.lt

Ar galima užsakymą atsiimti pačiam ir nemokėti pristatymo mokesčio?

Taip, galima atlikus apmokėjimą, pasirinkus "Atsiėmimą būstinėje (Vilniaus g. 169-3, Šiauliai)" , gavus pranešimą el.paštu, kad užsakymas yra paruoštas, atsiimti užsakymą.

UŽSAKYMAI

Kaip žinoti ar užsakymas yra atliktas?

Sėkmingai atlikus užsakymą, pirkėjas gauna užsakymą patvirtinantį laišką su pirkimo informacija. Jeigu negavote laiško, pasitikrinkite skyrelį “Spam”, negavus patvirtinimo, kreipkitės el paštu: info@nanopower.lt

Ar gausiu informaciją apie užsakymo išsiuntimo arba atsiimą iš parduotuvės?

Taip, kai užsakymas yra perduodamas kurjeriui arba paruošiamas atsiėmimui, pirkėjas gauna el.paštu tai patvirtinantį laišką. Jeigu pasirinkote pristatymą per kurjerį, dėl tikslesnio pristatymo laiko kurjeris susisieks telefonu (skambučiu arba sms pranešimu).
Dėl paruošto atsiėmimui užsakymo, gausite informaciją el.paštu.

GRĄŽINIMAI

Kaip galima gražinti prekes?

Norėdami gražinti prekes, turite kreiptis el. paštu info@nanopower.lt , informuodami apie ketinimą gražinti ir nurodydami užsakymo numerį.

Ką daryti, jeigu gavau nekokybiškas prekes?

Apie gautus užsakymo neatitikimus arba pažeidimus, prašome nedelsiant informuoti klientų aptarnavimo skyrių el.paštu info@nanopower.lt

PIRKĖJO PASKYRA "MANO PASKYRA"

Kaip galima koreguoti savo duomenis?

Duomenis galima koreguoti prisijungus prie savo Nanopower paskyros, skyrelyje „Mano paskyra”.

Kaip nutraukti naujienlaiškių prenumeratą?

Naujienlaiškio apačioje yra nuoroda, kurią paspaudus atsisakysite naujienlaiškių prenumeratos. Taip pat atsisakyti galite paspausdami mano paskyroje esantį mygtuką naujienlaiškiai ir ten nuimdami varnelę, jog norite gauti naujienas.