Privatumo politika
Bendrosios nuostatos
Šios prekių prekybos taisyklės (toliau – Taisyklės) yra sudaromos tarp
internetinės parduotuvės www.nanopower.lt (toliau – Pardavėjas) ir asmens
internetinėje parduotuvėje „www.nanopower.lt“ pažymėjusio: „Patvirtindamas
užsakymą sutinku ir esu susipažinęs su internetinės parduotuvės „ www.nanopower.lt
“ prekybos Taisyklėmis“ (toliau – Pirkėjas), toliau kartu vadinamos Šalimis,
kurias sieja šis privalomas teisinis dokumentas, jame nustatomos Pirkėjo ir
Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo, apmokėjimo už jas sąlygos,
prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, Šalių atsakomybė, taip pat kitos su
prekių prekyba internetinėje parduotuvėje „www.nanopower.lt “ susijusi
informacija. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar
papildyti Taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytus reikalavimus. Apie
bet kokius pakeitimus, taisymus ar papildymus Pirkėjas bus informuotas „ www.nanopower.lt
“ puslapyje.
2. Sutarties sudarymas
Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai
Pirkėjas, išsirinkęs perkamą(-as) prekę(-es) ir suformavęs prekių krepšelį,
užsakymą patvirtina ir jį apmoka.
3. Pirkėjo teisės:
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes internetinėje parduotuvėje „www.nanopower.lt
“ pagal prekių prekybos internetinėje parduotuvėje „ www.nanopower.lt “
nustatytas taisykles.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo sutarties, sudarytos su
internetine parduotuve „www. nanopower.lt “, pranešdamas apie tai Pardavėjui
raštu (laišku ar elektroniniu paštu info@nanopower.lt ne vėliau
kaip per penkias darbo dienas nuo daikto pristatymo dienos, išskyrus atvejus,
kai sutartis sudaryta dėl:
3.2.1. garso ir vaizdo kūrinių ir fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso
laikmenose, kompiuterių programų tiekimo ir Pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas;
3.2.2. kitų prekių, kurių trūkumų šalinimą, prekių keitimą, grąžinamą
reglamentuoja ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymas Nr. 217 „Dėl Daiktų
grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2001, Nr.58-2105)
patvirtintas Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėse.
3.3. Daiktų pirkimo – pardavimo atveju Pirkėjas gali pasinaudoti šių taisyklių
4.2. punkte nustatyta teise nutraukti sutartį, jeigu daiktas nebuvo sugadintas
ar jo išvaizda iš esmės nepasikeitė.
3.4. Jeigu Pirkėjas pasinaudojo teise atsisakyti sutarties, kai už daiktą
visiškai ar iš dalies sumokama pagal tam tikslui Pardavėjo, Pirkėjo ir trečiojo
asmens sudarytą vartojimo kredito sutartį, tai ta vartojimo kredito sutartis
turi būti nutraukiama be jokių papildomų įsipareigojimų Pirkėjui.
3.5. Pardavėjas, gavęs šių taisyklių 4.2. punkte numatytą pranešimą apie
sutarties atsisakymą, privalo grąžinti Pirkėjui už jį sumokėtus pinigus.
Pirkėjas privalo savo lėšomis pristatyti prekės (-ių) Pardavėjui. Pinigai
Pirkėjui grąžinami per penkiolika darbo dienų nuo prekės (-ių) grąžinimo
Pardavėjui.
3.6. Jeigu kyla ginčas dėl daikto išvaizdos pasikeitimų ar daikto sugadinimo,
Pardavėjas privalo kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie
Ūkio ministerijos ir pateikti daiktą ekspertizei. Ekspertizės išlaidas sumoka
kaltoji šalis.
4. Pirkėjo įsipareigojimai:
4.1. Pirkėjas privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių
nustatyta tvarka.
4.2. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiems asmenims savo prisijungimo
duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant
informuoti apie tai Pardavėją skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
4.3. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, jis
privalo nedelsdamas juos atnaujinti.
4.4. Pirkėjas, naudodamasis internetine parduotuve „www.nanopower.lt “,
įsipareigoja laikytis šių Taisyklių, kitų sąlygų, nurodytų internetinėje
parduotuvėje, taip pat nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
5. Pardavėjo teisės:
5.1. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui
ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant
ir be jokio perspėjimo apriboti ar sustabdyti jam galimybę naudotis internetine
parduotuve arba išskirtiniais atvejais ir panaikinti Pirkėjo sąranką.
5.2. Pardavėjas gali laikinai arba visai nutraukti internetinės parduotuvės
veiklą apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.
5.3. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą,
jeigu Pirkėjas, pasirinkęs Taisyklių 7.2.2. punkte numatytą apmokėjimo būdą,
nesumoka už prekes per tris darbo dienas.
6. Pardavėjo įsipareigojimai:
6.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Taisyklėse ir internetinėje parduotuvėje
nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis internetinės
parduotuvės „ Nanopower.lt “ teikiamomis paslaugomis.
6.2. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į jam priklausančią
asmeninę informaciją, nurodytą internetinės parduotuvės registracijos formoje,
išskyrus Lietuvos Respublikos įstatymuose ir kituose teisės aktuose nustatytus
atvejus.
6.3. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes jo nurodytu
adresu šių Taisyklių 8 dalyje nurodytomis sąlygomis.
6.4. Pardavėjas, dėl svarbių aplinkybių negalėdamas pristatyti Pirkėjui
užsakytos prekės (ių), įsipareigoja pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo
savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo
savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui
sumokėtus pinigus per tris darbo dienas, jeigu buvo atliktas išankstinis
apmokėjimas.
7. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai
7.1. Prekių kainos internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme
nurodomos eurais su PVM.
7.2. Pirkėjas atsiskaito už prekes susimokėdamas iš karto:
7.2.2. Per Payserą bankinę sistemą.
7.3. Atsiskaitydamas 7.2.2. punkte numatytu apmokėjimo būdu, Pirkėjas
įsipareigoja sumokėti nedelsiant. Minėtaisiais atvejais, atsižvelgiant į
Taisyklių 5.3. punkte numatytą Pardavėjo teisę, tik gavus apmokėjimą už prekes
pradedamas formuoti prekių siuntinys ir pradedamas skaičiuoti prekių pristatymo
terminas.
8. Prekių pristatymas:
8.1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo
vietą ir laiką.
8.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats
priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais
Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui
pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.
8.3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.
8.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes Pirkėjui per 2 - 5 darbo dienas.
8.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių
pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba
pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių
aplinkybių.
8.6. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju arba jo
įgaliotu atstovu patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius
sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo
dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos
siuntos pakuotė pažeista (sulūžusi, įplėšta ar kitaip išoriškai pažeista),
Pirkėjas privalo tai atžymėti sąskaitoje-faktūroje (važtaraštyje) ar kitame
siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo
atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui neatlikus
šių veiksmų, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl
prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo nulemti pakuotės pažeidimų, kurių
Pirkėjas nepažymėjo aukščiau nustatyta tvarka.
8.7. Tais atvejais, kai priėmus prekes Pirkėjas pastebi, jog siuntoje nėra
tinkamas prekių komplektas arba pateiktos prekės nėra tinkamo dydžio, spalvos
ar kitų matmenų, Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.
8.8. Kitą informaciją, susijusią su prekių pristatymu galima sužinoti „www.nanopower.lt
“ skyriuje „Kontaktai“ nurodytais susisiekimo priemonėmis.
9. Prekių kokybės garantija ir tinkamumo naudoti terminas
9.1. Kiekvienos „www.nanopower.lt “ parduodamos prekės savybės bendrai
nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
9.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje esančios prekės
savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio,
formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.
9.3. Detalesnė informacija, susijusi su prekių garantinėmis sąlygomis,
pateikiama internetinės parduotuvės skyrelyje „Taisyklės“.
10. Nekokybiškų prekių keitimo ir grąžinimo sąlygos:
10.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos,
grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217
“Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” patvirtintomis Daiktų
grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
10.2. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti
nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju, kai Pardavėjas
neturi analogiškos prekės, jis grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus arba
Šalių sutarimu pakeičia ją maksimaliai visus parametrus atitinkančia ir savo
pobūdžiu panašia preke.
11.Šalių atsakomybė:
11.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už registracijos formoje pateiktų
duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių
duomenų, Pardavėjas neatsako už atsiradusius padarinius dėl netikslių duomenų
pateikimo.
11.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia internetine
parduotuve.
11.3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiems asmenims.
Jei „ Nanopower.lt “ teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo,
prisijungęs prie internetinės parduotuvės naudodamasis Pirkėjo prisijungimo
duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
11.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai
kyla dėl to, kad Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo
įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, nors tokia galimybė jam
buvo suteikta.
11.5. Jei Pardavėjo internetinėje parduotuvėje yra nuorodos į kitų įmonių, įstaigų,
organizacijų ar asmenų tinklapius, Pardavėjas nėra atsakingas už ten esančią
informaciją ar vykdomą veiklą, tų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms
įmonėms bei asmenims neatstovauja.
11.6. Atsiradus žalai, kaltoji pripažinta šalis atlygina nukentėjusiai šaliai
tiesioginius nuostolius.
Baigiamosios nuostatos
12. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos formoje
pateiktu elektroninio pašto adresu.
13. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo internetinės
parduotuvės skyriuje „Kontaktai“ nurodytomis susisiekimo priemonėmis.
14. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos įstatymais ir
kitais teisės aktais.
15. Šalys sieks, kad bet koks ginčas, nesutarimas ar reikalavimas, kylantys iš
šios Sutarties ar susijęs su ja, ar jos pažeidimu, nutraukimu ar negaliojimu,
būtų sprendžiami derybų keliu, tarpusavio pagarbos, supratimo ir
bendradarbiavimo pagrindu.
16. Jei per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų ginčo nepavyksta išspręsti
taikiai, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.