Pirkimo taisyklės
1. Bendrosios nuostatos.
1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Šalims
privalomas teisinis dokumentas, kuris nustato Pirkėjo ir Pardavėjo teises,
pareigas ir atsakomybę Pirkėjui įsigyjant prekes el. parduotuvėje.
1.2. Pardavėjas pasilieka teisę bet kuriuo metu keisti, taisyti ar pildyti
taisykles, atsižvelgdamas į teisės aktų nustatytas normas. Apie pakeitimus
Pirkėjas informuojamas nanopower.lt tinklalapyje. Pirkėjui apsiperkant nanopower.lt
el. parduotuvėje taikomos Taisyklės,
galiojančios užsakymo pateikimo metu.
1.3. Pirkti el. parduotuvėje turi teisę:
1.3.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t.y., asmenys sulaukę pilnametystės, kurių
veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;
1.3.2. nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, turintys
turėdami tėvų arba globėjų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jie
savarankiškai disponuoja savo pajamomis;
1.3.3. juridiniai asmenys;
1.3.4. visų aukščiau nurodytų asmenų įgalioti atstovai.
1.4. Pardavėjas, patvirtindamas taisykles, taip pat garantuoja, kad, remiantis
taisyklių 1.3. punktu, Pirkėjas turi teisę pirkti prekes el. parduotuvėje.
1.5. Pirkimo – pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta
nuo tada, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje www.nanopower.lt suformuoja
prekių krepšelį ir patvirtina užsakymą.
1.6. Kiekviena sutartis, sudaryta tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, yra saugoma
elektroninės parduotuvės - nanopower.lt duomenų bazėje.
2. Asmens duomenų apsauga.
2.1. Užsisakyti prekes elektroninėje parduotuvėje www.nanopower.lt Pirkėjas
gali:
2.1.1. užsiregistruodamas elektroninėje parduotuvėje (įvesdamas savo
registracijos vardą ir slaptažodį);
2.2. Pirkėjas, užsakydamas prekes 2.1. taisyklių punkte numatytais būdais,
atitinkamuose Pardavėjo pateikiamuose informacijos laukuose turi nurodyti
prekių užsakymo tinkamam įvykdymui teisingus Pirkėjo asmens duomenis: vardą,
pavardę, prekių pristatymo adresą, telefono numerį ir elektroninio pašto
adresą.
2.3. Patvirtindamas šias taisykles Pirkėjas sutinka, jog 2.2. punkte pateikti
Pirkėjo asmens duomenys būtų tvarkomi www.nanopower.lt veiklos analizės
tikslais.
2.4. Sutikdamas, kad Pirkėjo asmens duomenys būtų www.nanopower.lt veiklos
analizės tikslais, Pirkėjas taip pat sutinka, kad Pirkėjo nurodytu el. pašto
adresu būtų siunčiami informaciniai pranešimai, būtini užsakymų įvykdymui.
2.5. Pirkėjas, užsiregistruodamas www.nanopower.lt parduotuvėje ir
užsakydamas prekes, įsipareigoja saugoti ir niekam neatskleisti prisijungimo
duomenų.
3. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai.
3.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes www.nanopower.lt šių
Taisyklių ir kitose šios el. parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta
tvarka.
3.2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti prekių pirkimo – pardavimo sutarties su el.
parduotuve ir reikalauti grąžinti pinigus už prekes arba pakeisti prekes
kokybiškomis tik tuo atveju, jeigu gautos prekės yra netinkamos kokybės,
pasibaigusio galiojimo arba neatitinka VMVT reglamentų dėl netinkamos produkto
sudėties. Apie prekių neatitikimus ar netinkamą kokybę, būtina pranešti iš
karto klientų aptarnavimo skyriui.
Kitu atveju, pagal LR ūkio ministro įsakymą dėl daiktų grąžinimo ir keitimo
taisykles arba Pardavėjui geranoriškai sutikus priimti prekes. Kadangi maisto
papildai, maisto mišiniai , baltymai ir kitos maisto grupei priskiriamos prekės
yra negražinamos.
3.3. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes už jas susimokėjus užsakymo
tvirtinimo metu.
3.4. Jeigu pasikeičia Pirkėjo registracijos formoje pateikti duomenys, Pirkėjas
privalo nedelsdamas juos atnaujinti arba informuoti apie pasikeitimą klientų
aptarnavimo skyrių el.paštu info@nanopower.lt. Jeigu užsakymas yra
išsiųstas apie kontaktų pasikeitimą reikia informuoti nedelsiant.
3.5. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo
duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant
informuoti apie tai Pardavėją elektroniniu paštu info@nanopower.lt.
3.6. Pirkėjas,
naudodamasis el. parduotuve, sutinka su šiomis pirkimo - pardavimo Taisyklėmis
ir įsipareigoja jų laikytis nepažeisdamas LR teisės aktų.
4. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai.
4.1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti visas sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis
el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis.
4.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Pardavėjo el. parduotuvės darbo stabilumui ir
saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir
be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis el. parduotuve
arba išskirtiniais atvejais panaikinti Pirkėjo registraciją.
4.3. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į Pirkėjo
priklausančią asmeninę informaciją, nurodytą el. parduotuvės registracijos
formoje.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo
nurodytu adresu.
5. Prekių užsakymas, kainos, atsiskaitymo tvarka, terminai.
5.1. El. Parduotuvėje galima apsipirkti bet kuriuo metu, tačiau KAS dirba tik
darbo metu, nurodytais laikais. Užsakymai siunčiami ir pristatomi taip pat tik
darbo dienomis.
5.2. Sutartis pradeda galioti nuo to momento, kai Pirkėjas paspaudžia mygtuką
„Patvirtinti užsakymą“, o gavęs užsakymą Pardavėjas jį patvirtina – atsiunčia
patvirtinimo laišką Pirkėjo nurodytu el. paštu.
5.3. Pirkėjas apmoka užsakymą dviem būdais:
5.3.1. Atsiskaitymas naudojantis el. bankininkyste – tai išankstinis
apmokėjimas (iškart suformavus užsakymą) pasinaudojant Pirkėjo naudojama el.
bankininkystės sistema (Paysera).
5.3.2. Atsiskaitymas grynaisiais pinigais atsiimdamas prekes parduotuvėje
(Vilniaus g. 169 - 3, Šiauliai).
6. Prekių pristatymas.
6.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą,
įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą ir kontaktinį telefono
numerį.
6.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jeigu Pirkėjas
prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas
neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam
subjektui.
6.3. Prekes pristato Pardavėjo įgaliotas atstovas – siuntų tarnyba (Venipak).
6.4. Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose
nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais
atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas
informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog
išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo
Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja
nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo sąlygas arba
pinigų grąžinimą, tuo atveju, kai užsakymas buvo apmokėtas užsakymo metu ir
kliento pageidavimu yra anuliuojamas, dėl vėlavimo.
6.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo
terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne
laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių –
force major.
6.6. Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu
siunta pristatyta sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu
siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna
prekių komplektacija.
6.7. Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus
privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas
arba paprašyti kurjerio, kad sudarytų siuntos pažeidimo aktą. Tai Pirkėjas
privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Neatlikus tokių veiksmų Pardavėjas yra
atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, susijusių su
pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo kurjerio prekės pristatymo
dokumente.
7. Prekių kokybė ir garantijos.
7.1. Kiekvienos el. parduotuvėje parduodamos prekės informacija yra nurodoma
prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.
7.2. Visi maisto papildai parduodami nanopower.lt puslapyje yra notifikuoti,
kokybiški ir galiojantys. Jeigu prekės aprašyme dėl tam tikrų indikacijų
patariama pasitarti su gydytoju, Pirkėjas privalo šia informacija ir vadovautis.
7.3. Pardavėjas neatsako už tai, kad el. parduotuvėje esančios prekės savo
spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio,
formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo ekrano parametrų ypatybių.
8. Prekių grąžinimas ir keitimas.
8.1. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos,
grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro įsakymu „Dėl Daiktų grąžinimo ir
keitimo taisyklių patvirtinimo”.
8.2. Vadovaudamasis taisyklėmis, Pardavėjas sutinka prekes keisti kokybiškomis
ar gražinti pinigus už prekes tik tuo atveju, jeigu prekės pakuotė pažeista
arba pasibaigęs prekių galiojimo laikas. Kitu atveju maisto papildai, maisto
mišiniai ir kiti maistui priskiriami produktai nėra gražinami.
8.3. Kosmetikos priemones galima gražinti per 14 kalendorinių dienų, pažymime,
kad 2011 m. spalio 25 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvos 2011/83/ES
dėl vartotojų teisių taikymo gairėse yra nurodyta, kad pirkėjas turėtų elgtis
su preke ir ją apžiūrėti tik tokiu pačiu būdu, kaip jam būtų leista tą atlikti
parduotuvėje. Taip pat pažymėtina, kad Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje
numatyta, kad grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos, išsaugotos
jų vartojamosios savybės bei prekės nepraradusios prekinės išvaizdos, taip pat vartotojas
turi turėti įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš to pardavėjo.
Gavus prekių gražinimą neatitinkančių gražinimo sąlygų, bus siunčiamos atgal
pirkėjui.
8.4. Pirkėjas gražinimas prekes siunčia savo sąskaita, jeigu prekės nėra
netinkamos ar pažeistos. Esant neatitikimams ar pažeidimams, Pardavėjas
kompensuoja Pirkėjui siuntimo ir gražinimo išlaidas.
9. Pirkėjo ir Pardavėjo atsakomybė.
9.1. Pirkėjas yra visiškai atsakingas už Pirkėjo pateikiamų asmens duomenų
tikslumą. Jeigu Pirkėjas nepateikia tikslių asmens duomenų registracijos
formoje, Pardavėjas neatsako už patirtus nuostolius ir įgyja teisę reikalauti
iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.
9.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis šia el. parduotuve.
9.3. Užsiregistravęs Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą
tretiesiems asmenims. Jei el. parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi
trečiasis asmuo, prisijungęs prie el. parduotuvės naudodamasis Pirkėjo
prisijungimo duomenimis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.
9.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai
nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo
rekomendacijas ir Pirkėjo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis,
nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
9.6. Atsiradus žalai, kaltoji Šalis atlygina kitai Šaliai tiesioginius
nuostolius.
10. Rinkodara ir informacija.
10.1. Pardavėjas savo nuožiūra gali inicijuoti el. parduotuvėje įvairias
akcijas.
10.2. Pardavėjas turi teisę vienašališkai, be atskiro įspėjimo, pakeisti akcijų
sąlygas, taip pat jas panaikinti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas
ar panaikinimas galioja tik į priekį, t.y. nuo jų atlikimo momento.
10.3. Pardavėjas visus pranešimus siunčia Pirkėjo registracijos metu nurodytais
kontaktiniais duomenimis (el.paštu ar telefono numeriu).
10.4. Pirkėjas visus pranešimus ir klausimus siunčia Pardavėjo nanopower.lt
klientų aptarnavimo skyriui, el.paštu info@nanopower.lt arba susisiekia
nurodytais kontaktiniais duomenimis.
10.5. Pardavėjas neatsako, jeigu Pirkėjas negauna siunčiamų informacinių ar
užsakymus patvirtinančių pranešimų dėl internetinio ryšio, elektroninio pašto
paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimų.
11. Baigiamosios nuostatos.
11.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo Taisyklės sudarytos vadovaujantis LR
įstatymais ir teisės aktais.
11.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų
būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.